Lensonderzoekcentrum de Marketing Organisatie voor in de Optiek!
WAKKER WORDEN
Uw conculega’s gaan er met uw klanten vandoor!
Dagelijks worden wij gebeld en gemaild door 40+’ers, die aan ons testonderzoek willen meedoen.
Ook zijn er 40+’ers die zichzelf op onze website voor deelname opgeven.
Al deze 40+’ers verwijzen (sturen) wij naar een opticien die aan het testonderzoek meewerkt.
Die opticien vult dan samen met de deelnemer het deelnameformulier op onze website in.
Misschien zitten daar ook wel klanten van u bij.
De opticien die een deelnemer voor het testonderzoek aanmeld, wordt rijkelijk beloond.
Bij uw conculega’s, die het stoepbord -40+’ERS GEZOCHT- voor de deur hebben staan (zie bijlage), stappen ook uw klanten naar binnen.
Vanwege de waardecheque wordt die bril dan niet bij u, maar bij uw conculega gekocht.
Het uitproberen zelf doen komt u DUUR te staan!
UW 40+ KLANTEN PROEFLENZEN (multi) LATEN UITPROBEREN IS NIET ERG SLIM.
Bij een teleurstelling (51%) wordt er op z’n minst getwijfeld aan uw deskundigheid.
De kans is groot dat ze u ‘BOOS’ gaan aankijken. (prutser)
Ook wil niemand graag gezien worden als een ‘lastige klant’.
Het gevolg is dikwijls dat ze de (multifocale) bril dan bij uw conculega gaan kopen.
Vaak nemen ze ook nog de hele familie mee naar uw conculega.
Wie verstandig is, laat zijn 40+ klanten meedoen aan ons testonderzoek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
‘JOIN THE CLUB’
Meedoen kost u slechts2 TIENTJES (per vestiging)
U betaalt GEEN entreegeld, GEEN contributie, u heeft GEEN verplichtingen en er zijn GEEN kleine lettertjes.
Om mee te kunnen doen hoeft u alleen maar het startpakket te bestellen. info@lensonderzoekcentrum.nl
Het startpakket bestaat uit:
- Displayposters (5 stuks) formaat A4. Voor op de balie, wachtruimte, etc.
- Deelnemers-infokaarten (200 stuks) formaat A5.
- Waardecheques (100 stuks).
Wat doet Lens’OnderzoekCentrum (L.O.C.) naast het testonderzoek nog meer voor u?
- L.O.C. neemt het ondankbare en tijdrovende ‘uitprobeerwerk’ voor u uit handen.
- L.O.C. zorgt ervoor dat bij een teleurstelling ze NIET boos op u gaan worden.
- L.O.C. voorkomt dat teleurgestelde ‘uitprobeerders’ naar uw conculega gaan.
- L.O.C. bezorgt u een aanzienlijke hoeveelheid nieuwe klanten.
- L.O.C. geeft GEEN informatie over uw klanten aan derden. (zie bijlage)
- L.O.C. geeft u (gratis) een marketingconcept met een waarde van € tig.000,-.
- L.O.C. geeft u een enorme besparing op uw reclamekosten.
- L.O.C. zorgt er voor dat u een vuist kunt maken tegen de optiekketens.
- L.O.C. geeft u waardevolle gegevens van potentiële klanten.
- L.O.C. kan een waardevolle partner voor u zijn.
AARZELT U NOG?
Probeer het vrijblijvend uit. Het kost u slechts 2 TIENTJES en u kunt er zo weer mee stoppen.
Elke dag dat u langer wacht, mist u en kost het u misschien wel klanten.
Uw 40+klanten afraden of weigeren om multifocale lenzen uit te laten proberen kan ook niet.
U weet dan zeker dat ze naar uw conculega zullen gaan.
Met vriendelijke groet,
Ad Pols